Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Velkam
Data: 2009-10-23 10:59:55

"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:hbrllb$v1u$1@trimpas.omnitel.net...
> IMHO Toxi'o aprashomas atvejis nelabai rishasi su tyrimais. Sedetum ant
> Osvencimo dietos ir vienintele alternatyva - GMO. Mirtum ar estum ta nuoda
> (jei jis toks), o jau paskui gilintumeisi?

Na gal, bet man labiau pasirode kad mazdaug kaip cia viskas yra puiku, kaip GMO gali isgelbeti afrika ir visa pasauli. Bet realiai cia panasiau, kaip vargses badaujancios afrikos vaizdelio pagalba bandoma ta GMO prastumti, o realiai mano nuomone pasaulio elitui yra naudinga, kad afrika badautu ir nesidaugintu, kitaip visi pinigai, skirti humanitariniai pagalbai, pasiektu adresatus. Dabar gi  afrikos valstybes gauna tik trupinius. Net jeigu jie is pradziu ir pamaitintu ta Afrika, man cia panasiau i nuskurdusiu valstybeliu pasodinima ant narkomano adatos, nei isgelbejima, nes grudus gali tik uzsiauginti ir suvalgyt, sodinimui kitais metais teks pirkt naujus, o dar kur tikimybe kad situ genu nepasigaus ir salia esantys nemodifikuoti paseliai, ir tada mazdaug gyvensi kol pinigu turesi moket.

Monsanto has also developed the "terminator gene," allowing only one generation of plants to be grown from the seeds, with the seeds these plants create being sterile. Problem is if you apply the concept of lateral gene transfer to this "terminator gene," you end up with a very dangerous combo. If genetic contamination of this "terminator gene" occurred, the results could be devastating and leave crops and other plants unable to reproduce in accordance with natural order.