Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-23 22:57:51
Doc schrieb:
> "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message
>
> Aišku patentai, kaip ir kiti valdiški monopoliai, sux, bet jei
> nusipirkti patentuotų GMO sėklų yra pigiau nei auginti nepatentuotus
> grūdus, kur bėda?

Bėda tame, kad gaunamas kainų monopolis. O kai niekas nebeaugins savo
nepatentuotų sėklų, jų nebeliks. Elementariai. O tada, kaip manai, kas
bus su kainom?

> Nesuprantu kuo pablogės gyvenimas tavo anūkams jei afrikiečiai auginsis
> GMO kad nemirti badu.

O, scenarijų daug galima prigalvoti. Bet tai ne esmė. Esmė mano manymu
yra tame, kad teiginys, jog tik GMO gali išgelbėti Afrikos gyventojus
nuo bado, yra melas. Lobistinis dirvos dirbimas :)