Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-23 10:08:49
na kad dalis apie gmo yra 3 ar 4 minutes, nemanau, kad tai labai jau didelis laiko tarpas.

Reziume abiems:
Kalbantysis zhmogus yra vienas zhinomesniuju aplinkosaugininku amerikoje. Chia jis kalba apie klimato atshilimo suvaldymo galimybes, apie alternatyvias energijos gavimo galimybes (kad jis kolkas mato vienintele realia galimybe - atomine energija, ir labai gerai pagrindzhia kodel). Trumpai uzhsimena apie gmo ir kaip idiotu greenpeace ir kitu europos zhaliuju judejimo deka afrika ilgai neisisavino genetishkai modifikuotu grudu (crops) - ko pasekoje del turtingu, apsideusiu hipiu (chia jau mano paspalvojimas:) kliedesiu ish bado mire bene milijonai. Gmo nera "antgamtishka", ar nuodas ar kazhkas panashaus, kaip jis pats sako, tai nenaturalu yra tol, kol tu neishamanai biologijos, visi mikrobai keichia genus ir genu selekcija veikia naturaliai pilnu pajegumu. Ka daro genetishkai modifikuoti javai - jie igalina didesnius derlius - hence mazhiau naturalio zhemes sukulturinama, jie atsparesni kenkejams - todel mazhiau reikia pesticidu ir insekticidu, juos galima modifikuot, kad jie augtu sausoje, surioje, super shlapioje - you name it - apinkoje. Ko pasekoje zhmones, kuriu zhemes visa laika buvo ne derlingos ir mases zhudavo nuo bado - gali gyventi (aishku jei i ju darzha neatbega hipiai su savo "giliais isitikinimais, kad tai yra negerai" ir neishtrypia visko nafyk.. bepigu turet nieko neparemta, bet labai gilia ir nepakeichiama nuomone apie piktuosius gmo, kai pats gryzhes namo gali prisivalgyt iki soties, tuo tarpu tie zhmones mirshta - imho tokie veiksmai turetu but baudzhiami istatyishkai kaip ir faith healeriai ar homeopatai). GMO yra dar vienas niekuo nepagrystas baubas, kuriuo vieni kitus gasdina neapsishviete idiotai (ash tai vadinu zhiniu amzhiaus tamsumu - kai zhmones tiek aptinge, kai po nagais turintys bene visas pasaulio zhinias tamseja ir vel persiverchia i prietarus, tik elektroninius prietarus - ash chia gavau toki labai rimta straipsni, kaip geriant kola papai ant galvos uzhauga... jei jau gaishti savo laika toki brieda skaitydamas, buk mielas, priesh skleisdamas toliau sugaishk papildomas 15 minuchiu informacijos patikrinimui...