Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-23 13:28:15
Čia dėl šito tai ne GMO priešininkai gasdina. Ir ne gasdina, o yra
rimtas reikalas - visi GMO yra _patentuoti_ ir reikia pirkti sėklas.
Buvo bandymų patentuoti ir "įprastines" veisles, bet šitą dalyką
"atmušė". Čia viskas prieš kokius 5-6 metus vyko (gal ir seniau, neseku
šito aktyviai, o laikas greitai bėga).
Pagrindinai ne GMO priešininkai šituo rūpinasi, o iš viso visokios
humanitarinės organizacijos.

O kad garsiai tuo nešūkaujama - tai tiesiog visada imamasi
veiksmingiausių priemonių. Ir jeigu aš tau pasakysiu - "tavo anūkai
galbūt nuo to mirs, ar valstietis Indijoj badaus, nes nebeišgalės
nusipirkti grūdų sėklai" - kaip tu manai, kas daugiau žmonių jaudins?
Tiksliau, šūkauja, bet ne taip efektyviai ir ne tokiam plačiam rate.