Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Velkam
Data: 2009-10-23 15:53:58
Matai, tame ir beda kad nieko konkretaus nieks negirdejo, is vienos puses turim keleta abejotinos vertes tyrimuku, kurie atseit buvo "priziurimi", is kitos puses turim neaiskius nepriklausomus tyrimus su dvesianciom sterilizuotom ziurkem ir pan, o per viduri milijardieriu lobistu banda, su savo GMO ir abejotinos vertes technologijom (GURT), kuri teigia kad isgelbes visus nuo bado. Kazka praleidau? Man tokia kombinacija nekelia jokiu teigiamu minciu ir kol truksta informacijos, as labiau linkes i tai ziureti atsargiai. O Afrikos problemas galima butu isspresti ir be GMO, tereikia tik noro, yra pilna geru ideju, kaip efektyviau auginti maista ir nereikia lyst i genetika.