Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-26 09:57:09
gerai, jau pagaliau daejom iki to, kad genetishkai modifikuoti javai _yra derlingesni_ ir padetu afrikos zhmonems, dabar pasirodo jie yra blogi, nes skatina besotishkuma:) Chia kaip ir msg kaltas del pasaulinio antsvorio;)

> Ir dabar man sakyk - tu gali ramia sąžine teigti, kad tas valstietis,
> išgirdęs, jog dirva eroduoja ir reikėtų dalį lauko geriau užsodinti
> mišku (tada jis į Havajus nebegalėtų nuvažiuoti) sakys - o, tikrai, taip
> ir padarysiu? O ar ne labiau tikėtina, kad jis sakys - ką čia tie
> durniai man aiškina? Kur kas eroduoja? Neiko nematau, nieko nežinau,
> noriu į Havajus.

1) kaip supratau nelabai suvokiam temos - mes kalbam apie tai, kaip zhmonems _nemirt_ish_bado_ o ne kaip nuskrist uzh grudus i havajus.
2) Jei jau afrikos zhmones tiek prakus, kad tures perteklinius javu derlius (nemanai, kad tai yra gerai? kai zhmones nebejauchia nepritekliaus?) - jei atsiras problema del nekontroliuojamu sejimu - visada yra kvotos. Kazhkodel lietuvaichiai ukininkai dar neishgrezhe pilnai karviu, net nepasiekia kvotos kiekio, nors gali grezht ir vazhiuot i havajus.. oh wait...
3) Ar jauti skirtuma, kai zhmones kerta ir seja baisinius plotus, kad ishsimaitin - tada kaipir vienodai shviechia ar kenchia zheme ar ne, jei alternatyva yra virt akmenu sriuba - zhmones kankins zheme kad prasimaitint. Kai, jeigu ateitu klausimas iki pelno, ar nemanai, kad zhmones pradetu skaiciuot kas geriau, ar toliau alint ir gaut trupinius, ar pailkt dirvonuot, uzhsodint kazhkuo kitu,, ar dar kazhkaip kelt derlinguma vardan didesniu pelnu, ar, pakankamai gavus pelnu, del ekologijos. Juk sunku uzhsiimt ekologija kai tavo skrandi uzpildo tik vakarykshte akmenu sriuba...