Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Velkam
Data: 2009-10-23 14:54:50
Ok, aisku del biciu nykimo pasauliniu mastu tai GMO gal ir vargu ar galima kaltinti, taciau taip jau 100% atmest galimybe tai nedrisciau. Jeigu oficialiai nerasta GMO plantaciju, tai dar nieko nereiskia. Labai gaila, bet dabar niekaip nesugebu atkapstyti, buvo kazkur straipsnis, kur rasyta kad buvo rasti nelegalus GMO laukai kazkurioj EU valstybej, nors oficialiai ju ten irgi neturetu but...