Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-23 15:16:35
Toxis@ze_yvil_place schrieb:

> sakychiau neteisingai "_" uzhdejome.. _ reikejo det ties _miškų iškirtimas_ - kad dirbamos zhems plota, nes esamu neuzhtenka, del skurdaus derliaus, derliaus praradimu del kenkeju..

Klysti. kertama pagrindinai buvo ne dėl to, kad "derliaus prasimaitinti
neužtenka", o 1) kurui 2) monoplantacijoms (pvz., tų pačių bananų).
Paskui pasisuko užburtas ratas...

> ne, nereikejo ir lektuvu, motorizuotu transporto priemoniu, penicilino ir kitu baisiu dalyku, gal noretumet ju atsisakyt dabar?:)

Aš, kaip ir daugelis žmonių, esu įpročio gyvūnas, ypač įprantantis prie
patogumų. Be to, gimiau tokiu laiku ir tokioje visuomenėje, kurioje
susiklostęs tam tikras gyvenimo būdas, kurį aš turiu arba iš esmės
priimti (laisvės laipsnis iš tikrųjų mažas), arba tapti egzotu ar
revoliucionierium.

Bet jeigu iš tikrųjų - nemanau, kad pvz., lėktuvo išradimas ir platus
naudojimas iš esmės pagerino žmonių gyvenimo kokybę. Taipogi nemanau,
kad motorizuotos transporto priemonės, o galų gale ir tas pats
penicilinas yra tik gėris; todėl kritiškas požiūris bei protingas tų
dalykų naudojimas manau yra tiesiog būtinas.

> shukavimas del naujoviu yra naturalus dalykas, tiesiog shukaut reikia del realiu blogybiu, o ne del menamu.

Tai palauk, tos tavo paminėtos blogybės buvo tikros ar įsivaizduojamos?
Juk tikros, ar ne?

> taip, jos vadinasi fobijos - baimes neturint pagrindo ;)

Jeigu tu nematai pagrindo, dar neįrodymas, kad jo nėra.
Nu bet kadangi, kiek pamenu, tu žadi pasiremdamas mokslo religijos
laimėjimais gyventi amžinai, tai va po kokių 200 metų gal ir tikrai
galėsi išdidžiai pasakyti: Nu aš gi juk jau tada sakiau! :)))