Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-23 13:06:57
"Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message news:hbrnpr$33m$1@trimpas.omnitel.net...

> Na gal, bet man labiau pasirode kad mazdaug kaip cia viskas yra puiku, kaip GMO gali isgelbeti afrika ir visa pasauli. Bet realiai cia panasiau, kaip vargses badaujancios afrikos vaizdelio pagalba bandoma ta GMO prastumti, o realiai mano nuomone pasaulio elitui yra naudinga, kad afrika badautu ir nesidaugintu, kitaip visi pinigai, skirti humanitariniai pagalbai, pasiektu adresatus. Dabar gi  afrikos valstybes gauna tik trupinius. Net jeigu jie is pradziu ir pamaitintu ta Afrika, man cia panasiau i nuskurdusiu valstybeliu pasodinima ant narkomano adatos, nei isgelbejima, nes grudus gali tik uzsiauginti ir suvalgyt, sodinimui kitais metais teks pirkt naujus, o dar kur tikimybe kad situ genu nepasigaus ir salia esantys nemodifikuoti paseliai, ir tada mazdaug gyvensi kol pinigu turesi moket.

o pediku ir masonu besizhvalganchiu ish shviesoforo "akiu" nematai visur? Bepigu _tau_ reiksht savo gilius isitikinimus, kaip genetishkai modifikuoti javai yra vienintelis budas jiems kaip nemirt ish bado. Ash aishku suprantu, kad _tavo_ manymu (atsikandam duonos su juodais ikrais), geriau mirt ish bado (atzhagaria ranka nusibraukiam ikrus nuo lupu), nei mist tai gmo - juk tai nuodas ble! vezhys ble! ir ir.. girdejau, kad CZhV i juos ikisha mazhus robotus su kuriais seka (dar vienas kasnis) visus.. nea, jau geriau mirt ish bado... Dar karta - ash siulau tiesiog nueit ir kiekvienam asmenishkai afrikos, indijos kitu besivystanchiu shaliu zhmogui pasakyk, deja, tu turesi mirt ish bado, nes _mano_giliu_ir_nieko_neparemtu_ isitikinimu genetishkai modifikuoti grudai yra nuodas ble!
Kas del moksliniu tyrimu - tau rimtai idomu ir tu juos skaitysi, ar kaip ir visi kiti shaltiniu prashytojai pateikus studijas, ju net nesivargina permest akim. Problema yra tame, kad visi rekia kaip yra blogai, nors studiju atlikta nebuvo didzhioji dalis studiju yra 94-2003metu, kuriu puse (skaichius ish galvos ne realus) yra teoriniai kledalai, kita puse zhiurkiu sherimas:) Esme ta, kad nuo 94 zhmones ishmoko daug daugiau jau nekalbant, ko jie ishmoks ateityje. Jei tikrai domina paskutiniai straipsniai, gali pabandyt susiras zhurnale Biotechnology Letters 2006tais publikuota straipsni "genetically modified plants for the promotion of human health" - jame pasakojama ne tai, kad "gmo blogis omg omg, reikia uzhsidet aliuminio folijos kepurele", o tai, kad perspektyvoje yra imanoma modifikuot maista taip, kad jis butu dar naudingesnis.
2005tais metais publikuota Assessing Genetically Modified Crops to Minimize the Risk of Increased Food Allergy: A Review. Ir pan. Taip, pirmieji genetishkai modifikuoti produktai galedavo sukelti alergiju ir dar piktesniu dalyku, bet pirmi lektuvai vos paskrisdavo, o po 60 metu zhmones nusileido menulyje (ar chia irgi izhiuri pikta pediku ir masonu samoksla?:)...
Ash tau nekishu i burna genetishkai modifikuotu maisto produktu - kaip ir tik grazhiai per danti patraukiu kolege kuri gryzho prisipirkus stebuklingu homeopatiniu vaistu, kuriems, kaip nebutu keista, ji nera alergishka:) - taip pat ash tau neliepsiu augintis naujus organus ish kamieniniu lasteliu - gali mirt originalus, kaip dievulis sukure, bet jei tu kishies i mano pasirinkima ar galimybe ishgyventi - nesistebek, jei gausi per kupra =) (tu, ash chia yra abstarktus kreipiniai i nieka i hipotetini pashnekova ir hipotetinis ash badaujantis indijoje ar laukiantis organu transplntacijos - per kupra irgi nera grasinimas susidoroti ar fizinio smurto propogavimas, tai tik vaizdinga kalba:)

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread444427/pg1 ? labai rimtas shaltins ;)