Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-23 14:37:00
Apie biciu nykima bendrai -
http://en.wikipedia.org/wiki/Colony_collapse_disorder, ten yra ir nuorodos i
shaltinius apie GMO. Dar prenumeruoju toki zurnala "Business insurance".
Pries kokius metus buvo straipsnis, kad Anglijoj masiskai vyksta ismokos del
zuvusiu spieciu ir draudimo ekspertai neranda priezasciu. Buvo minima ir
GMO, taciau versija atmesta kaip visiskai neimanoma - GB tokiu plantaciju
nelabai rasta. Aisku, galima sakyti, kad tyrejus papirko ir kad jiems
draudziama atlikti tyrimus, bet tokios teorijos biski juokingos.