Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-23 15:37:35
Tai man rodos ash ir nesiuliau jokiais scenos kalbentojais tiket. Del laiko,
sutinku - per 20 metu jau turejo pasimatyti, jeigu tie GMO kazkoks didelis
blogis. Ar 20 metu blogiukai viska slepia ir neduoda prasimushti tiesai?
Kolkas nieko konkretaus neteko girdeti - tik ale visokios dvesiancias
bitutes ir samokslu teorijos apie licencijuojamas seklas. Manes tai
neitikina.