Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-23 14:12:17
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:hbs1ns$jg6$1@trimpas.omnitel.net...

> Va būtent šitas teiginys yra labai labai abejotinas. Aš asmeniškai
> netikiu. Kodėl? Labiausiai badauja tos Afrikos šalys, kuriose vyksta
> pilietiniai karai ir kiti neramumai. To priežastys yra labai įvairios -
> bet viena iš jų yra baisi daugelio šalių korupcija ar tiesiog
> nepasidalinimas valdžia.
> Kita didelė bėda Afrikoj - dirvožemio erozija ir sausra. Priežastys irgi
> įvairios, bet tame tarpe ir miškų iškirtimas ir _dėmesio!_ monokultūros.

sakychiau neteisingai "_" uzhdejome.. _ reikejo det ties _miškų iškirtimas_ - kad dirbamos zhems plota, nes esamu neuzhtenka, del skurdaus derliaus, derliaus praradimu del kenkeju.. dar karta, butu smagu pazhiureti aptariama informacija priesh ja aptariant:)
http://fora.tv/2009/10/09/Stewart_Brand_Rethinking_Green#Futurist_Stewart_Brand_Backs_Genetically_Engineered_Foods
tikslus linkas 3 min 52 sekundes nera baisinis laiko shvaistymas.

>  > o tai, kad perspektyvoje yra imanoma modifikuot maista taip, kad jis
> butu dar naudingesnis.
>
> O nu bet, ar to reikia?

ne, nereikejo ir lektuvu, motorizuotu transporto priemoniu, penicilino ir kitu baisiu dalyku, gal noretumet ju atsisakyt dabar?:)

>  bet
>
> O tai tu pažiūrėk iš kitos pusės - jeigu tais laikais niekas nebūtų,
> kaip  tu sakai, "šūkavęs" - kieno interesas būtų buvęs kažką keisti ar
> ieškoti, kas negerai?

shukavimas del naujoviu yra naturalus dalykas, tiesiog shukaut reikia del realiu blogybiu, o ne del menamu.

> Šiuo metu patysaiškiausi negerumai pašalinti. Bet atsiveria naujos,
> mažiau apčiuopiamos ir daug sunkiau sprendžiamos problemos.

taip, jos vadinasi fobijos - baimes neturint pagrindo ;)