Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-09 23:48:01

"Audrius K."  wrote in message news:oet92h$itc$1@trimpas.omnitel.net...

>Cia yra jau tavo problema, kad ten, kur yra elementarus dalykai, bandai
>sublizgeti savo teisinemis ziniomis. Ir uz tai gauni tik dar daugiau
>problemu. Naturalu, kad tada dyleriai tave siuncia ant triju raidziu.

Pirkdamas automobili paprasau kablio - pasiulo sprendima, pasiimu is salono
su kabliu.
Skambutis dyleriui po dvieju metu, pasakau, kad neveikia parktornikas.
Palieku automobili pas vadybininka sutartu laiku.
Po poros valandu skambutis - Jusu gedimas negarantinis, reikia keisti
parktroniko kompa - 600 EUR, nes sugedo del to, kad sumontuotas kablys.
Sitoje vietoje naturalu jau jaustis pasiustu ar test? Ir kur jau as spejau
sublizget?

>Tarp kitko, ta pati darau is as - kai klijentas pradeda "blizgeti" savo
>teisinemis ziniomis ir istatymu, sutarciu ir teisiu ismanymu, as ji tarp
>eiluciu pasiunciu toli toli, ir to pasekoje jis gauna tik daugiau
>problemu...

Koks imones pavadinimas?

P.S. Beje, faktas - fakto auto per paskutines velykas sugebejo naturaliai
pasiust mano feja nahuj. Turbut jei papasakociau detales - irgi rastum,
kodej jie teisus. Ir tas argumentas, kad jie buvo tupai girti, kai kurie
kominiai - nieko nekeicia. Jie gi profesionalai ir gali dirbti betkokiame
stovyje.