Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-06 23:26:20
On 2017-05-06 20:40, Dainiushas wrote:
> tai bet primesk, dusteris su viskuo kainuoja jaučiu pigiau nei tribecos
> vien kuras.
>
> O apie parktronikus tai nusišnekėjote ponas labiau nei tas garantinis
> servisas...

Pone, jus pats praleidote proga patyleti. Ideta kablio elektronika
KISASI i parktroniku darba - juos atjungia, kai yra prijungta priekaba.
Gamintojas garantiniam auto schemotechnikos keisti neleidzia. Ikista
pigi kablio elektronika parktronikus atjungia bilekaip. Kodel uz tai
turetu atsakyti gamintojas????
Audrius K.
P.S. Subaru QEM kablys su elektronika kainuoja panasiai, kaip rimto
gamintojo kablys su elektonika (lyginau westfalia ir OEM, kaina ta
pati). Jei dejo ne originala, tai 90%, kad dejo pigia alternatyva -
lenkiska sh...da.  Butu dejes kokia westfalia pas dileri - butu likusi
ir garantija parktronikams... man niekas nenaikino garantijos, kai dejau
pas dileri westfalia kabli su oem elektronika. ir priezastis buvo deti
westflalia todel, kad nuemus kabli nieko nesimato, o qem - lieka negrazi
skyle viduryje bamperio.

Net jei tai buvo neoriginalus parktronikai, ideti pas dileri - kodel
dileris turetu atsakyti uz tu parktroniku darba, kai kazkas kitas
modifikavo tu parktoniku maitinima?????