Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Ignas
Data: 2017-05-02 17:15:48
o galima konkreciau ka kiekvienas turejot omeny? as suprantu kad koks
senas perpuves bmw visaip kaip geriau uz ta dacia, bet uz puse naujos
dacios kainos ju turbut septynis nupirksi ir mieste pagal marsruta
ismetysi pasikeitimui gedimo atveju. gi perspjaunanciu visais galais
dacia, normaliu parketniku galima rast ir neuzmustu uz 6-7k€