Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Arj
Data: 2017-05-04 13:49:02
nu apie mollerio VW, po to kai mane atejus su $ pirkti auto ten pasiunte nx
ir durnium isvadino (netiesiogiai), tai as nesu geros nuomones apie juos.
Apie mollerio audi - xz, smulkmenas pirkti visai zjb, aptarnavimas geresnis
nei pas greta esancius wv - trumpiau laukt reikia kol su tavim teiksis
kalbeti :)
Ir apie vilniaus skoda (arx) skoda labai geri ispudziai liko.

"none"  parašė naujienų news:oef0g4$pjn$1@trimpas.omnitel.net...

Aš apie Mollerį labai geros nuomonės. Vien ką reiškia, kad nemokamai
perdažė duris, slenksčius ir bagažinės dangtį po metų po garantijos
pasibaigimo. Ir šiaip jau 2 metai po garantijos, bet vis pas juos
važiuoju apsitarnauti.