Tema: Re: pasivezinau
Autorius: Sail
Data: 2017-05-08 15:45:37
Esu vokieti sutikes su kemperiu, padarytu  is 60 metu gaisrines (ahujennas
aparatas, sukista daug $ ir darbo), kuris keliauja kartu su sunim. Is isores
kaip tikra gaisrine masina

Papizdelinau su seimininku, apziurejau ju masina - na ir ka, panasu tiek suo
tiek seimininkas visiskai patenkinti savo gyvenimu.