Tema: Re: pasivezinau
Autorius: dDidzkis
Data: 2017-05-09 11:31:51
aha, pasisekė. papasakosiu vieną e39 istoriją.
žmona su dukra 3m, važiavo pas tėvus.

legendinis e39 vat taip pyst ir užgeso laukuose nedavažiavus kavarsko,
arba paprastai in the middle of nowhere. dvi valandas prasėdėjo pievoj
toliau nuo kelio kad koks furistas nenupūstų nuo šalikelės.

tai vietoj to kad visą šeštadienį lėkt ant moco:
- susirandi kas paveža, važiuoji žiūrėt ir kad parvežtų mergas
- įsitikini kad bmw visai dvėsęs
- vidury laukų nepaliksi, datempi iki anykščių, nx be stiprintuvų,
daugiau taip nebedaryčiau.
- šeštadienį niekas nedirba, užsipisi ieškoti žmogaus su tralu kad
davežtų iki kas apsiims suremontuot.
- su žmogum ir tralu pyzdini atgal į anykščius, pasikrauni veži kur reikia.

20.00 val nusipisęs varydamas namo supranti kad visą dieną nevalgęs
pralakstei.

Savaitei laiko skoliniesi iš tėvo avensį.

ačiū, ne. Kas virš 10m. garantuotai gali eit nx.

Skromnesnė nauja Dacia(ir netik) fone šitos xuijnios tai atokvėpis.

ai tiesa, kaip Technikinė žiūri į katalizatorių kastratus, praleidžia ?