Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-06 11:34:52
On 2017-05-03 10:01, dDidzkis wrote:
> tai netaikau kad pigiau. yra pigesnių alternatyvų.
> Ramiai miegoti naktį ir nesukti galvos dėl gedimų remontų

Nauja ir auto ir remontu nebuvimas - mazai koreliuoja... Deja. Ypac
kokio dusterio atveju. Garantuoju, as su savo 225tkm ir 390tkm remontams
gaisiu maziau laiko... O esant remonto poreikiui man uztenka susukti
auto pardavusio serviso numeri  ir sutarti laika. Jei butu poreikis -
duotu ir pakaitine auto...  Ir bendrai - man naujos garantines ir
senesnes negarantines remontas skiriasi tik tuo, kad garantiniu atveju
negaudavau saskaitos (vienas kartas, perdaze priekini buferi, kurio
dazus sugadino plovykla su kazkokia neaiskia chemija ar per didelio
slegio kaercheriu), as buvau tikras, kad kalta plovykla, bet perdaze be
klausimu garantinis.), dabar - gaunu. Tik kad tai super reti atvejai,
nebepamenu, kada tai buvo... Daug daznesnes tech prieziuros, uz jas
visada israso saskaita... :-)

Tiesa, skirtingai nuo Lino, musu ofisas kaip ir neturejo problemu su
garantijomis.  Gal todel, kad neiesko bereikalingu priekabiu ir
nekaltina garantinio, kai pats kazka pridaro - pvz uzdejus negamyklini
kabli su jo neasikia lenkiska elektronika garantuotai gali sukrusti
parktroniko daviklius ar dar kazka (del neteisingu atjungimu, del
perdideliu sroviu per auto reles ir t.t.)

Audrius K.

  čia gal