Tema: Re: pasivezinau
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-09 21:56:31
On 2017-05-08 15:45, Sail wrote:
> Esu vokieti sutikes su kemperiu, padarytu  is 60 metu gaisrines (ahujennas
> aparatas, sukista daug $ ir darbo), kuris keliauja kartu su sunim. Is isores
> kaip tikra gaisrine masina

Nu, o as zinau, kas kemperi pirko (nauja, pilnai integruota), kad sunims
keliaujant komfortiska butu. Bagazineje keli voljerai, papildomi
kondicionieriai sunims, kameros, kad monitoriuose visada matytu savo
augintinius, spec dusai, vienoje kemperio puseje markize zmonems, kitoje
- sunims....

Viena ausim girdejau, kad i sunu komforta sudejo beveik tiek pat, kiek
mokejo uz pati kemperi...

Audrius K.