Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Arj
Data: 2017-05-04 15:20:29
beveik taip, tik ejau pirkt devetos - reikejo universalo, taip  3metu golf
variantas butu idealu, I juos pradzioj ir taikyta. Molleris tokiu visa kruva
turejo, bet per 2 vietas (savanoriu pr. ir ukmerges g. gale). Tai savanoriu
g ispudziai liko kaip po turgaus - auto daug, zmogus vienas, "pirkeju"
daug - kaip sakant nori -ziurek is kurios nori puses, patinka, imk, dokus
suforminsim, nori kazkokios daugiau info - luktelk, as cia zmonems lizinga
pabaigsiu forminti etc, nu zodziu ten nesusukalbejom, ka pavyko "suzinoti"
tai mazdaug kaip turguj ($ ant stalo ir daryk su auto ka nori, $ nera -
kalbos nera" (pasiziuret po kapotu, uzsikurti, pavazineti po teritorija tai
be problemu, bet ne daugiau). Zodziu skirtumas nuo turgaus tik tas kad
turguj gauni individualu ir visa pardavejo demesi. bet cia px, ukmerges
gatvej kur kas idomiau buvo. Ten devetu auto mazai, bet uztat pardaveju
cieli 3vnt. Tai pradzioj jie man aiskino kokie jie yra affigieni, kokios
geros pas juos auto yra ir panasiai. Beda buvo kad beveik visos auto pas
juos turejo smulkiu trukumu ar tai kosmetiniu (pvz pabraizymai), ar pan. Nu
ir pradejau aiskintis galimybe pirkt pas juos auto + susiremontuoti + jei
dar kokia garantija kam nors imanoma nusipirkti - ir prasidejo idomioji
pilstymo dalis. Atmetus marketingini buslhita  - pasake kad turesiu tokia
auto kaip uz turgaus uz naujos (t.y. 2x) kaina. Ir taip man paciam keista -
yra auto kurios kaina puikiai tinka, pirkejas pasiruoses ja nupirkti,
susimoketi uz jos kosmetini remonta su visu dilerio antkaini, deretis del
kainos nebando, o ji atkalbineja ir siulo varyti remontuoti kur nors kitur.
Ir taip pora kartu.
Po to Raimis is skodos kaip idealus pardavejas pasirode - visa info suteike
iskart, klausimus visus atsake konkreciai ir esmes, ikalbinet nebande ir
saip netrukde, makaronu nekabino. Nu ir oktavia atsirado pasonej.

"none"  parašė naujienų news:oef14n$qde$1@trimpas.omnitel.net...

tai tu nuėjai su lagaminu pinigu ir bandei nusipirkti mašiną? Ar kaip?
Suintrigavai.