Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-09 08:48:35
Tai kad neatjunginejo. As nedidelis elektronikas, bet zumerio, kuris ukiskai
kalbant pajungtas visai is kito kompo galo parejimas del del parktroniko
schemos induktyvumo.... Cis labiau Dainiuso parkas, bet man labiau panasu į
batu raisteliu atsirisima, trenkus su lazda per galva.

On 2017-05-07 19:16, Linas Petkevičius wrote:
> Mano konkreciu atveju, po ilgu diskusiju ir konsultaciju su ofisu
> Suomijoje, buvo nuspresta, kad salone gale esants uzzitrumoines zumeris,
> del kurio neveike ir davikliai, visgi nera labai tiesiogia susije su
> kablio pastatymu.

Tai kad susije :-) Kaip pats paaiskinai, parejo net ne jutiklis, kuris
stovi lauke, o zumeris, kuriam kazi ar patinka virsitampiai (kurie gali
buti sugeneruojami neteisingai atjunginejant parktroniku valdymo
elektronika (del parktroniko schemose esanciu induktyvumu). O tavo
kablys garantuotai atjunginejo tavo parktronikus... :-))