Tema: Re: pasiv??inau
Autorius: booraz
Data: 2017-05-03 12:12:42
Nu tai paprastai reikia imti naujo kainas ir dešimties metu kainas,
matysis, kad ta kuri nauja kainuoja daugiausiai, ta kainuos ir desimties
metu daugiausiai, bet procentas bus mazdaug 5/1. Tai jeigu X5 naujas
50kEu, tai 10 metu kainuos 10kEu, prapisi 40kEu. Jei Dacia 15kEu, tai po
10 metu kainuos, 3kEu, tai prapisi 12kEu. Ta pati logika su Tiguan ar
Nissanu. X5 atveju verte didesne 10 metu, bet ir nauja kainavo daugiau.

--
booraz