Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-07 19:15:54
Mano konkreciu atveju, po ilgu diskusiju ir konsultaciju su ofisu Suomijoje,
buvo nuspresta, kad salone gale esants uzzitrumoines zumeris, del kurio
neveike ir davikliai, visgi nera labai tiesiogia susije su kablio pastatymu.

"Dainiushas"  wrote in message news:oemjqp$2ju$1@trimpas.omnitel.net...

daviklis sugedo, daviklis KArlai! Kokie dar procesoriai, talpumai ir
induktyvumai, jei jis greičiausiai viduj pilnas vandens?