Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Arj
Data: 2017-05-04 16:10:44
jei ten dirbtu - kitur jauciu nebuciau net vaziaves, nes konkretu modeli jau
buvau issirinkes, o autopliuse esantys neatitiko kriteriju. Palyginimui -
Raimio uzklausiau apie galimybe perkant pas ji auto sutvarkyt trukumas pas
juos - atsakymas "galim sutvarkyt ir duodam atliktiems darbams garantija,
tik gali uztrukti 1-3 savaites del eiles priklausomai nuo kokius darbus
daryt; ka daryt reiktu?". Pas molleri ukmerges gatvej - stovi prie
konkrecios auto, rodai I konkrecius ibrezimus - gauni puse valandos paskaita
apie tai kokie jie achujieni, kokie achujieni ju auto, kaip auto biznis
vokietijoj ir lietuvoj veikia ir t.t. bet nieko I klausimo tema - nei
terminu, nei $, nei zodzio apie garantijas, po pusvalandzio nutraukus
paskaita ir bandant "imti uz ragu" - panasi dainele is pradziu. Nu kaip su
tikejimo zodzio veikeju bandytum apie dieva pakalbeti - px is kurios puses
klausi, gausi ta pati issamu atsakyma.

"none"  parašė naujienų news:oef6uu$tg$1@trimpas.omnitel.net...

jo, skaitau ir galvoju "ant kiek" svarbu yra normalus darbuotojas.
Praktiškai svarbiau nei normali mašina. Įtariu jei Raimis dirbtų
Molleryje, tai važinėtum su VW :)