Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-09 23:33:21
On 2017-05-09 08:46, Linas Petkevičius wrote:
> Dileris nuirko pats kabli ir ji pastate. Originala siule, del garantjos
> pats nieko nesake. Ar cia jau vistiek man rizika pereina?

Cia yra jau tavo problema, kad ten, kur yra elementarus dalykai, bandai
sublizgeti savo teisinemis ziniomis. Ir uz tai gauni tik dar daugiau
problemu. Naturalu, kad tada dyleriai tave siuncia ant triju raidziu.
Tarp kitko, ta pati darau is as - kai klijentas pradeda "blizgeti" savo
teisinemis ziniomis ir istatymu, sutarciu ir teisiu ismanymu, as ji tarp
eiluciu pasiunciu toli toli, ir to pasekoje jis gauna tik daugiau
problemu... (pvz, jei sustartyje reagavimo laikas - 24 val, tai pas ji
ir busiu po 23,99 val. Pofig, kad galejau buti po 10 min. Jei pas ji
nuluzo koks elementarus laidas, ir as ji galiu sulituoti per 15 min (o
jam brangios prastovos), bet pas mane serviso manuale parasyta, kad
reikia keisti laida - as ji keiciu. Aisku, gauna ta laida po kokiu 5
paru....  ir tai gavo uz tai, kad pries tai mus prievartavo butinai
suremontuoti prietaisa vakare, o ne kita diena is ryto (pradeda dirbti
8.00, suremontuotas butu buves 9.00). Mes to pasekoje praradome 6 darbo
valandas kitame mieste (inzinierius turejo isvykti 6 val anksciau, kad
spetu suremontuoti vakare. Remontuojant ryte nebutu buve prarasta nei
transporto resursu, nei zmogiskuju.), arba turejome papildomai siusti
transporta 300km su dalimi plius 16Okm turejo vaziuoti kitas inzinierius
is kitur). Taigi - kazkada  sutaupe 1 val (musu saskaita), sekanciu
remontu prarado 5 paras... Ir viskas pagal sutartis ir instrukcijas,
grieztai.

Audrius K.
P.S. Tas pats vokieciu dilerio atstovas lietuvoje aptarnauja beveik visa
musu autoparka, ir praktiskai nekyla problemu. Ir automobiliu pas mus ne
vienas, ne du ir ne trys...