Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-05-06 23:40:17
nu tai nx tokie parktronikai jei jie nuo tokių šūdų genda. Tai tada ir
akumuliatorių keičiant gali sugest nes gi irgi įtampa dingsta,
kibirkščiuoja :)

O apie kainas tai ten išvis geriau nekalbėt, nes su realiomis gamybos
etc sąnaudomis jos IMHO neturi nieko bendro ir kainuoja tiek, kiek
kažkam susisapnavo kad turi kainuoti. Na kaip X-Trail'o ABS daviklis už
480€ ar pečiuko ventiliatorius už 450.