Tema: Re: pasivezinau
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-09 21:16:16
On 2017-05-08 14:14, Linas Petkevičius wrote:
> As ne burzujus, bet man viskas kas uz Lenkijos su savo karuciu skirstosi
> į dvi kategorijas:
>
> -laaaabai reikia ir lektuvas netinka
Bent man - paskutiniu metu pasitaikantis variantas. Itakoja ir tai, kad
ne vilniuje gyvenu. Atstumas iki vilniaus ilgina keliones lektuvu laika,
daznai daro visa kelione nebepatrauklia (pvz kad speti i letuva, is namu
reikia isvaziuoti 2 naktis, o keltis 1 val.)

> -tai yra keliavimo budas - hobis ir 100 euro skirtumas ant keliones i
> Berlyna turi buti visai pohuj.

Taip ir yra. Tai yra toks keliavimo budas (tikrai ne pigiausias, zinau,
kaip pigiau). Ir tas simtas Eu nieko nekeicia. As su malonumu
atsisveikinsiu su papildomu vienu kitu simtu  Eu kelioneje po Europa,
jei tik bus mazesne tikimybe, kad suges auto ir jei i ta auto tilps
kasnors, kas man padarys kelione smagesne, idomesne, komfortiskesne (pvz
skirisdamas lektuvu i kroatija, motorine valti gabentis bus stipriai per
brangu... o be jos i negyvenama sala is mazame tyliame kaime esnciu
apartamentu nenuplausi. Nuomos nera.)

Audrius K.