Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-08 14:16:11
Nezinau, as ne zvejas, turbut nelabai galiu vertinti - man po europa
geriausias karutis yra nuomotas.

"fenix@w"  wrote in message news:oepj80$d84$1@trimpas.omnitel.net...

2017.05.08 13:56, Linas Petkevičius rašė:
> IMHO automobilio pliusai ir minusai kelioneje į Berlyna, labai jau
> specifinis reikalavimas renkantis nauja karuti - niekad neteko taip
> vertinti.

butent ten ir atsiliepia. vaziuot per europa 15m senumo (e39 dar
senesnis?) sonderclasse su bukle kad domkratas i slenksti lenda. viena
vertus gali legendas pasakot, kad kai jauni buvom tai su ziguliais iki
gruzijos lekem, bet dabar isivaizduok uzluzhima kazkur kazkokiam
slovakijos-cekijos pasienio miestelyje. tarkim, kad mazameciu vaiku
nera, bet vistiek, kelione ar tai su reikalais ar be reikalu automatu
sugriuna, tuo tarpu naujam kibirui bent tikesies kad koks pusashis
nenusimaus.