Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-04 10:15:33
Kai uzejo klaba apie Subaru, o Dainusas minejo Qashqaju, dar vienas
argumentas pries nauja automobili (situ dyleriui sumoje turejes penkis).
Nezinau ar man taip sekasi, gal pas kitus dylerius normaliau (kas butu
argumentas renkasi kita, net Dacia), bet su situ dvieju atstovais -
uzsipisau kariaut. Atrodo kaip ir kosmoso nereikalauju, bet... Kai serviso
nuomone garantiniam automobiliui burbulais nuejusi stabdziu slangele uz 20
EUR yra eksploatacine ir susidevinti detale, o parktronikas po dvieju metu
sugedo, nes ji sugadino neoriginalus kablys - po tokiu karų norisi
remontuotis pas pazistama ir uzsirekomendavusi garazini meistriuka.

"dDidzkis"  wrote in message news:oeek3b$90b$1@trimpas.omnitel.net...

subaru dizainas bent jau išorės 10 balų