Tema: Re: pasivezinau
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-05-09 21:36:40
On 2017-05-08 15:07, fenix@w wrote:

> kad su nauju auto tavo uzsirashyti ir pasiruosti planai bus ivykdyti o
> ne ismesti per langa.

> yra po akim, t.y. kaip ir tvarkau kasdienius eksploatacijos reikalus
> lygiai 5 auto: viena ~2002, dvi ~2005, ~2009, ~2014 (ka tik garantija
> baigesi). tai tos kur 2005 abi buvo tiesiog sustojusios del random
> gedimu iki tiek, kad reikejo tempt, be perspejimu. is viso per 2 metus
> prisimenu 4 kartus. su 2002 vaziuojama miniatiuriskai mazai, nelyginama.
> su naujausia vaziuojama daugiausia. mano statistika sako, kad naujas
> kibiras = patikimesnis kibiras.

Na, o man vw markes auto kartais sustodavo (kelis kartus iki tempimo,
kartasi su siokiu tokiu ispejimu, kartais - ne).
Outbakas nebuvo sustojes (kazkur per 200tkm ridos),
tribeca sustojo viena karta per 390tkm del dilerio, atlikusio tech
prieziura, kaltes (keisdami dirza, nepakeite balastinio guolio).
sustojimas buvo ne tragiskas. IKi namu (netoli) davaziavau be
generatoriaus ir vairo stiprintuvo, sekancia diena dileris atsiunte
reikiama guoli, kuri pats (pasiekti servisa butu buve sunkiau) per 10
min neskubedamas pasikeiciau...
Kita Tribeca (iki 200tkm ja ekspoatavo mano kolega) per 225tkm sustojus
nebuvo (del viso piktu ta guoli turiu jos bagazineje, nes nesu tikras,
ar pas ja laiku pakeisti tie balastiniai guoliai)
Taigi, kokia tikimybe kad sustos kazkur italijoje su tribeca su 225tkm?
As esu tikras, kad sustoti su garantiniu dusteriu tikimybe didesne, ir
dar neaisku, kiek kartu :-))