Tema: Re: pasivezinau
Autorius: Arj
Data: 2017-05-08 15:36:53
a kur ji palikti?

va yr po akim tokia porele, megsta keliauti, tai suo problema.
Variantai - palikti seneliams - neina, vieni turi savo shuni ir
"nesugyvena", kitiems per daug vargo (suo didelis, biski neaisku kas ka
vedzioja), bendraamziai savo problemu turi. Yra dar "sunu viesbutis", ale
ten gaila suns.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:oepoc5$iot$3@trimpas.omnitel.net...

ir tempt šunį per visą Europą? Čia kam prikolas nuo tokio scenarijaus,
šuniui ar labiau šeimininkui?