Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: ManXP
Data: 2017-05-04 13:31:06
Sostena (bent jau seniau), tai nx buvo. Uz detales lupdavo 2-3x daugiau nei
uzsienio dileriai. Pirma karta susiduriau kai pirkau oro filtra - paprase
400 litu ir pareiske "nu taigi TOOOOOKIA masina, cia normalu uz originalu".
Paskui radau, kad uzsienio dileriai ima uz originala mazdaug apie 150 litu.
Dar reikejo kodo CD grotuvo, atvaziavus uzsiprase 50 pinigu uz tai, kad i
kompa ivestu VIN'a ir parodytu 4 skaitmenu koda. Pasiunciau nx, meilu
nusiunciau VIN'a pirmam pasitaikiusiam UK dileriui, uz valandos turejau
koda. Daugiau reikalu nusprendziau neturet.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Sostenoje perkant Nissan ar Volvo tai irgi galiotu?

"tranzoo"  wrote in message news:oeeuis$n42$1@trimpas.omnitel.net...

apie zapadlo girdziu tik is japonu, korejieciu ir italu. dacia su ford irgi
neatsilieka....

beabejo ir molleris nx pasiuncia, jei bulka trupini...