Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-11-17 08:02:59
2014-10-31 18:30, Icetom rašė:

> Tai vis tik turite nuspręsti į kokį plotą orientuotis, nes skirtingų
> kolonėlių reikia esant 16-18 m2 ir 25-30 m2 patalpai. Taip ir nesupratau
> kokiu atstumu dažniausiai klausotes?

Patalpos plotas butu 48m2, o klausausi 2-3 metru atstumu.

Beje, pasirinkau sias koloneles
http://www.audioaparatura.lt/studio-koloneles/product/16789-behringertruthb3031a-pora
-
1300 litu

uzaskiau, bet si parduotuve, panasu, sukurta tik pinigams surinkti.
Bandziau skambinti visais nurodytais telefonais, rasyti, bet jokios
reakcijos.
Kitose Lietuvos internetinese parduotuvese siu koloneliu neturi. Panasu,
kad gaminamos lenkijos suvalkijoje. Kazkas jas turetu vezti...