Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Exo
Data: 2014-10-31 10:37:49
O čia kita tema kuri vadinasi "Anksčiau ir šūdas ne taip smirdėjo..."

Exo

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:m2vhku$ido$1@trimpas.omnitel.net...

Tai as tuom visiakai neabejoju, nes patyriau savo kailiu. Kazkada
turejau toki "Radiotechnika" patefona su jame esanciu stiprintuvu ir
miniatiurinemis kolonelemis. Gavosi taip, kad perlitavau KT805
tranzistorius i KT808. Garsas tapo toks, kad mano 12m2 kambaryje
skambejo taip, kad man pavydejo s-90 savininkai su brangiais ano meto
stiprintuvais.
Beje, nuo ano laiko neturejau progos nieko panasaus girdeti.