Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-10-31 10:35:42
2014-10-31 09:46, Gediminas rašė:

> Oi isivelei cia. Pradejai dometis audio aparatura ir skaityti
> "profesionalia literatura". Zinok mitologijos ten daugiau nei antikos
> laikais. Arba perki kas graziai atrodo arba pasiruosk isleist nemazai $
> ir laiko kol atsirinksi ko tau is tikruju reikia. Kaip sakoma grudus nuo
> pelu. Sitam grupse daug yra dievu ir jie daznai pasako teisybe ir ji
> daznai reliatyvi buna. Bet nebutinai ju teisybe tinka tau. O realiai
> geriausias zinovas tavo ausys. Bet reikia gyvai klausyt.

Tai as tuom visiakai neabejoju, nes patyriau savo kailiu. Kazkada
turejau toki "Radiotechnika" patefona su jame esanciu stiprintuvu ir
miniatiurinemis kolonelemis. Gavosi taip, kad perlitavau KT805
tranzistorius i KT808. Garsas tapo toks, kad mano 12m2 kambaryje
skambejo taip, kad man pavydejo s-90 savininkai su brangiais ano meto
stiprintuvais.
Beje, nuo ano laiko neturejau progos nieko panasaus girdeti.

> Bet kokie skaiciai pirmiausia yra reikalingi pardavimams. As pvz net
> nezinau kiek mano savadarbis stiprintuvas W turi. Man uztenka. Tiesiog
> "good enough" Zinau kad uzteks dar daug metu i prieki. Per kuriuos gal
> net pamirsiu ant ko jis padarytas.
>
> Jei pamatei iskraipymuose bent viena 0 po kablelio gali but ramus, kad
> ju negirdesi. Nebent turi isskirtine klausa.

Tai vat man draugas, kuriuo as pasitikiu, sako, kad egzistuoja Yamaha
koloneles uz 3,000 litu, kurios skamba taip pat kaip uz 30,000
Taigi, komplekto  kaina gaunasi apie 5,000. Bet man, turint VIDO 5.1 uz
700 litu nesinori moketi 5,000 ir gauti beveik analogiska varianta.
Sunus turi SONY komplekta uz tiek, o isskirtines kokybes - ne. Man
reiketu bent kazkada turetos "radiotechnika" kokybes ir uz tai galeciau
sumoketi 5,000 litu. Kas nera daug, nes tai atitiktu kokius 500 ano meto
rubliu.