Tema: Re: Galingos kolonëlës maþame kambaryje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-11-07 07:46:36
2014-11-06 20:26, CodeC rašė:
> atsakysiu tik todel, kad pats parasei normaliai.

Perskaiciau ka parasiau ir nieko neradau nenormalaus.

> as ne karta daviau labai DIDELI ir issamu (kaip zaliems) informacijos
> saltini audio temomis: http://sound.westhost.com/
> ten sudeti atsakymai i prakstikai visus imanomus uzduoti klausimus audio
> tema. bukit geri, BENT ji perskaitykit ir isisavinkit, supraskit.

yra didelis skirtumas tarp issilavinimo ir profesijos. Ar cia yra tokiu,
kurie moketu uz audio aparatura 10,000-100,000? As turiu isankstine
nuomone, kad eiliniam pilieciui protinga kaina yra apie 5,000, bet
reikia zinoti kai kurias smulkmenas, kad rinktis ne tik pagal tai kaip
kazkam skamba.

> nepaisant to, as daznai parasau netgi daugiau nei tureciau, atsakau
> pakankamai issamiai. bet matyt ne tame esme. ir tai zinai uz mane
> geriau. fleimai prasideda ne su 'zaliais' normaliai diskutuojaciais, ar
> tokiais tokiais kaip tu dabar apsimetanciais nesuprantaciais, o su
> turinciais konkretu tiksla mano nuomone paversti nesamonem.
> klausianciais retoriskai, pasaipiai ir tikrai ne su tikslu sulaukti
> atsakymo, o su tikslu man suvaryt.

velgi primena vaiku darzeli.

> labai daugeliu atveju tai yra zmones su asmeninem nuoskaudom is kitu
> temu ir forumu. kuriem realiai px ka as rasau - svarbu rasyt atvirsciai,
> nesvarbu, kad po menesio patys rasys ta pati ka as. arba rase n kartu
> pries tai.

Ar as dalyvavau batalijose su tavimi statybu temose? Ar as tave siunciau
kada nors nx?

Zmogau, turite psichologiniu problemu.