Tema: Re: Galingos kolonëlës maþame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-06 20:26:51
atsakysiu tik todel, kad pats parasei normaliai.

On 2014.11.06 13:32, Zydrunas wrote:
> Mes visi èia suprantam, kad pats esi puikus inþinierius ir turi daug ir
> giliø techniniø þiniø apie audio aparatûrà. Kartais net ir paraðai ganëtinai
> protingai ar ádomiai.  Bet problema tame, kad èia yra vieða vieta,

as tame problemos jokios nematau. gal but ji ne mano?

> diskutuoja ávairios patirties ir ávairiø srièiø þmonës ir man neaiðku dël
> keliø klausimø:

tai is principo neimanoma. jie ne diskutuoja. o 99% laiko pyzdavojasi
vienas is kito. nes objektyvus dalykai dazniausiai nustumiami i antra
plana, pirmoj vietoj - savo ego ir tikejimo patenkinimas.

> 1) Kodël taip jautriai, daþnai net áþeidþianèiai atsakinëji á kitø postus?

todel, kad daiktus vadinu tikrais ju vardais. durnius - durniais,
pardavejus - pardavejais, ir t.t. nes neturiu JOKIO tikslo, daryti
kitaip, skirtingai, nei labai daug cia rasinejanciu.

> Ar tai nerodo tam tikro nepasitikëjimo ir netikrumo ...?

koks skirtumas ka as atsakysiu? juk tavo posto esme visumoj ta pati -
netiesiogiai pasakyt, kad as lochas, nes dauguma mano (daznai) kitaip.

> 2) Daugybëje laiðkø èia dëstai neginèijamas tiesas, kritikuoji beveik visus
> ið eilës tiek asmenis, tiek gaminius. Vienintelis teisus - CodeC. Bet að
> noriu klausytis muzikos ir man reikia tam nusipirkti aparatûrà. Jûsø
> besiklausant lieka neaiðku, kà man daryti. Visi gamintojai apgavikai, èia
> raðantys - tik apsiseilëjæ diletantai ir pan. Jûsø laiðkuose taip ir

cia ne mano zodziai, o tavo. dauguma - ne visi. kad tu nesugebi, ar
nenori suprasti to, ka as parasau, ar nenori patiketi tuo, ka rasau, nes
suprasti truksta ziniu, irgi ne mano problema.

> nemaèiau, kas tie geri stiprintuvai, DAC'ai, kolonëlës ir t.t. Tai kà
> daryti? Daug rimèiau bûtø, jei diskusijose atsirastø konkreèiø modeliø,
> gamintojø pavadinimai, gal kartais kainos. Tuomet bûtø aiðkiau, á kà

as ne karta daviau labai DIDELI ir issamu (kaip zaliems) informacijos
saltini audio temomis: http://sound.westhost.com/
ten sudeti atsakymai i prakstikai visus imanomus uzduoti klausimus audio
tema. bukit geri, BENT ji perskaitykit ir isisavinkit, supraskit. poto
apeliuokit i DISKUSIJA, tarp durniu ir nedurniu. cia tiems, kuriem
realiai idomu, o ne tiems, kuriem reikia mane sumalti su shudais :)
as neturiu tiek laiko, kad kiekvienam realiai ieskanciam info, ar
susireiksminusiam audiodebilui girdinciam laidus, apie tai garsiai
rekianciam, ir DURNINACIAM mane ir dar keleta kitu,  pateikineciau
uzdavini su salyga, detaliu sprendimu ir atsakymu. tie kam idomu ir
kurie turi mastymo uzuomazgu galvoj, tiem ir pagalba nelabai reikalinga.
nes informacijos siais laikais - daug.
nepaisant to, as daznai parasau netgi daugiau nei tureciau, atsakau
pakankamai issamiai. bet matyt ne tame esme. ir tai zinai uz mane
geriau. fleimai prasideda ne su 'zaliais' normaliai diskutuojaciais, ar
tokiais tokiais kaip tu dabar apsimetanciais nesuprantaciais, o su
turinciais konkretu tiksla mano nuomone paversti nesamonem.
klausianciais retoriskai, pasaipiai ir tikrai ne su tikslu sulaukti
atsakymo, o su tikslu man suvaryt.
labai daugeliu atveju tai yra zmones su asmeninem nuoskaudom is kitu
temu ir forumu. kuriem realiai px ka as rasau - svarbu rasyt atvirsciai,
nesvarbu, kad po menesio patys rasys ta pati ka as. arba rase n kartu
pries tai.
tokie zmones yra is dvieju grupiu - pardavejai arba vienaip ar kitaip
susije su verslu cia darantys marketinga, tokie kaip emjei, yzytom ir
t.t. arba patologiniai kvailiai, kurie pritartu bet kam, kas varo ant
manes. nes n kartu liko apsilochine ir laiko pykti ant manes. tokie kaip
pvz signalizacija ir pan.
todel dar karta - diskusija su tokiais neimanoma. juos reikia siusti
n-taji karta ten pat ir is to pasijuokti.
ne karta buvo apsireiske zmones, kurie pritare ir palaike visas mano
mintis 100%, tik tokie daugumai cia bujojanciu 'egzpertu' audioFYLU
neidomus.

> orientuotis, kur teisingas kelias, o ir Jûsø nuomonë atrodytø daug
> solidesnë.

teisingas kelias yra naudot galva pagal paskirti. deja tai sugeba ne
visi. as neturiu tikslo tau parduot savo nuomones. nepatinka - susirask
kita.