Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-11-05 07:50:06
2014-11-04 15:18, CodeC rašė:
> as tau jau buvau ipusejes normalu atsakyma parasyt, bet zinai, eik tu
> nx. trolink ir seilekis be manes.

Panasu, kad truputi susipainiojai, nes pasiziurejau i klausima ir nieko
jame trolinant nepamaciau. Juk jau issiaiskinom, kad sub'as geriau, negu
po sub'a kiekvienoje koloneleje del to, kad stiprintuve jam yra skirtas
pajungimas.
Beje, klausimas labai konkretus vos ne taip/ne. Dar pakklausciau ar
subas turetu buti 6-8 metru atstumu nuo klausytojo.Juk, jeigu kalbama
apie garso greiti, tai atitinkamai ir klausimai formuluojami.