Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-04 13:19:10
as kalbejau tik apie dvijuostes vs trijuostes.
placiajuosciai gal ir turi shiokia tokia nisha.
bet siai dienai as neizvelgiu labai daug ju privalumu.
kurie buvo ryskus lempu laikais. nes pasyvi daugiajuoste sistema, tai
taip, nera labai didelis geris. sudetinga, brangu ir labai netobula.
todel placiajuoste sistema buvo geras kompromisas.
dabar elektronika leidzia kur kas daugiau pasiekti.
apie >3 juostas rasiau, jei per sunku suprasti, nematau prasmes kartotis.
as nekalbu apie visokius isimtinius ir pavienius atvejus. kalbu apie
dazniausias atveji - kuris aktualiausias daugumai klausytoju. ar bent
jau turetu buti. universali audio sistema, naudojama muzikai ir filmams
turetu buti lyginama su kita pagal objektyvius skaicius. o ne kazkieno
fantazijas. ir aktyvi trijuoste sistema DAUGUMAI atveju yra idealus
sprendimas. jei varovautis galva o ne pardaveju kliedesiais, tai
daugeliu atveju netgi zymiai pigesnis, nei pardaveju siulomos senos
atgyvenos skambiais vardais.
o gamina tai ka perka. daugumoj isvaizda ir varda, ivaizdi, placebo.