Tema: Re: Galingos kolonëlës maþame kambaryje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-11-07 09:41:07

> tai reiskia nemoki reiksti savo minciu. nemoki paklausti.
> nes tavo klausimai atrodo retoriniai ir izeidziantys kita.

Tuomet atsiprasau.

> tau dauguma ji cia ir daro.

Na as del to, kad pasiuntei mane nx neemiau asaru lieti.

> taip.

Neatsimenu, kad bent viena komentatoriu buciau pasiuntes nx. Batalijas,
turejau omenyje kai vienas kita siuncia nx. Del kitko iliuziju neturiu,
nes juk ten statybininku forumas. Privalai palaikyti statybininku lygi.

> visi ju turi.
> tik su audio tai mazai susije.

Visi turi. Bet ju nesimato kai bent vienas is diskutuojanciu tokiu
problemu neturi. Seka, kad mes abu tokias problemas turime ir turetume
vienas kito atsiprasineti po kiekvieno parasymo.

Tai visgi kaip su tais retoriniais klausimais apie sub'a ilgame
koridoriuje arba 6x8 kambario kampe. Ar galima taikyti i 30/40Hz?

Jeigu sub'as statomas tik zemiau 70Hx tai kodel pardavime nera 2-3
juostu stiprintuvu?