Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-14 16:23:51
On 11/14/2014 03:28 PM, Signalizacija wrote:
> Na va liko pasiklausyt bandpass, faziko ir uzdaros dezes. Galesi
> pasidalint pastebejimais.

cia tu teisus. fazikas ir bandpass yra blogai. labai blogai.
uzdara groja. bet tik tada, kai naudojamas kompensavimo 'filtras' pries
stiprintuvo iejima. ir atitinkamas stiprintuvas. ir atitinkamas
gariakalbis. uzdaros dezes rezonansinis daznis yra aukstai. zemiau
rezonanso kritimas per 12 db/oktava. suskaiciuosi?
todel ant stiprintuvo iejimo turi stovet aktyvus integratorius, kuris
uzkelia signalo lygi tais paciais 12db/oktava. stiprintuvas turi buti
GALINGAS. nes kitaip greitai klipinti prades. jeigu iki rezonanso groja
100W, tai oktavai zemiau rezonanso atkurti jau reiks 4x galios - 400W.
taip pat stiprintuvo isejimo impedansas turi buti NE nulinis. kitaip dar
gerokai iki rezonanso bus didziule duobe. kadangi salyginai didelis
isejimo impedansas, tai damping factor arba mazas arba nulis is vis.
todel garsiakalbis negali buti dideles eigos, negali buti mazo diametro.
jo Qms turi buti didelis. jo jautrumas turi buti didelis. deze turi buti
gerai MECHANISKAI dempferiuota, o ne palikta tai padaryti stiprintuvui
elektriskai.
kitaip tariant, botaniko sistema su uzdara deze groja. bet be zemu
dazniu. kas geriau, ar bilekokie zemi, ar jokiu zemu, cia jau kiekvienam
sprest asmeniskai.

> Cia kaip ir su merso sedynem. Jei vaziavai gyvenime tik su zapu ir
> atsisedai mersan, jos gal i gali pasirodyt patogios. Kai esi vazinejes
> su masina, tada gali ivertinti kas ten gerai kas blogai. Labiausiai

t.y. multipla.

> linksma paskui kai didieji "kritikai" parašo kike per metus už vairo
> praleidžia. Mano tevukas, pensininkas daugiau nuvaziuoja.
> Apie pikelius kazkaip ir neisgirdau atsakymo kaip 1.03mpix matrica
> filmuoja FULL HD formatu, tik pakliedejimus apie progressive scan'a
> Siaip smagu kodeko rašinėlius skaityt, vis diena linksmesnė.

nes tau viskas, ko nesuvoki del ribotu ziniu, yra pakliedejimas.