Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-11-06 13:33:34
Mes visi čia suprantam, kad pats esi puikus inžinierius ir turi daug ir
gilių techninių žinių apie audio aparatūrą. Kartais net ir parašai ganėtinai
protingai ar įdomiai.  Bet problema tame, kad čia yra vieša vieta,
diskutuoja įvairios patirties ir įvairių sričių žmonės ir man neaišku dėl
kelių klausimų:
1) Kodėl taip jautriai, dažnai net įžeidžiančiai atsakinėji į kitų postus?
Ar tai nerodo tam tikro nepasitikėjimo ir netikrumo ...?
2) Daugybėje laiškų čia dėstai neginčijamas tiesas, kritikuoji beveik visus
iš eilės tiek asmenis, tiek gaminius. Vienintelis teisus - CodeC. Bet aš
noriu klausytis muzikos ir man reikia tam nusipirkti aparatūrą. Jūsų
besiklausant lieka neaišku, ką man daryti. Visi gamintojai apgavikai, čia
rašantys - tik apsiseilėję diletantai ir pan. Jūsų laiškuose taip ir
nemačiau, kas tie geri stiprintuvai, DAC'ai, kolonėlės ir t.t. Tai ką
daryti? Daug rimčiau būtų, jei diskusijose atsirastų konkrečių modelių,
gamintojų pavadinimai, gal kartais kainos. Tuomet būtų aiškiau, į ką
orientuotis, kur teisingas kelias, o ir Jūsų nuomonė atrodytų daug
solidesnė.