Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Exo
Data: 2014-10-31 10:34:51
Kad geriausias žinovas yra tavo nuosavos ausys, taip! Bet jei žmogus turi klausą, soriukas aišku, tačiau dažniausiai žmonės sugebantys susirinkti savo stiprintuvą jos neturi (būtent todėl jie ir moka susirinkti tokius dalykus patys), tai nereiškia jog jis perka stiprintuvą dėl tų visų skaičiukų... Aš nežinau, tačiau visi be išimties elektronščikai, kaip užsiciklinę kalba apie ta patį... chebra Jum nepilnaveltiškumo kompleksas ar kas yra?

Exo

"Gediminas"  wrote in message news:m2vep4$ghi$1@trimpas.omnitel.net...

Oi isivelei cia. Pradejai dometis audio aparatura ir skaityti
"profesionalia literatura". Zinok mitologijos ten daugiau nei antikos
laikais. Arba perki kas graziai atrodo arba pasiruosk isleist nemazai $
ir laiko kol atsirinksi ko tau is tikruju reikia. Kaip sakoma grudus nuo
pelu. Sitam grupse daug yra dievu ir jie daznai pasako teisybe ir ji
daznai reliatyvi buna. Bet nebutinai ju teisybe tinka tau. O realiai
geriausias zinovas tavo ausys. Bet reikia gyvai klausyt.

Bet kokie skaiciai pirmiausia yra reikalingi pardavimams. As pvz net
nezinau kiek mano savadarbis stiprintuvas W turi. Man uztenka. Tiesiog
"good enough" Zinau kad uzteks dar daug metu i prieki. Per kuriuos gal
net pamirsiu ant ko jis padarytas.

Jei pamatei iskraipymuose bent viena 0 po kablelio gali but ramus, kad
ju negirdesi. Nebent turi isskirtine klausa.