Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-11 17:29:54
On 11/11/2014 05:08 PM, Dainiushas wrote:
> o tu nueik į Belcanto, ten yra 10k pigesnės spintelės. Paklausyk.

audio sistemos prasideda ir baigiasi belcanto?
tu vis dar manai, kad esi girdejes uz mane daugiau, nes kelis kart
dazniau lankeisi belcanto? supravox esi girdejes kaip groja? as esu.

> apie tokias dėžės už 1000EU tu gal nesvaik, kai elementarus supistas
> teliko staliukas iš masyvo tiek kainuoja. Nepyk, bet labiausiai botaniku
> pradedi atrodyt pats tamsta.....

tu pats gal nesvaik. 100k uz koloneliu dezes? ka rukai?
as hornu pats nedariau. bet maciau, klausiau ir 'ciupinejau' ne vienus
padarytus. kuriu savikaina darant po viena namie tesiekia kelis
tukstancius. o tu matej belcanto ir wikipedijoj. todel tau tai atrodo
panasu i NASA erdvelaivi.
nepyk, bet man visiskai px kas tau pradeda rodytis.