Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-11-14 15:28:56
Na va liko pasiklausyt bandpass, faziko ir uzdaros dezes. Galesi
pasidalint pastebejimais.
Cia kaip ir su merso sedynem. Jei vaziavai gyvenime tik su zapu ir
atsisedai mersan, jos gal i gali pasirodyt patogios. Kai esi vazinejes
su masina, tada gali ivertinti kas ten gerai kas blogai. Labiausiai
linksma paskui kai didieji "kritikai" parašo kike per metus už vairo
praleidžia. Mano tevukas, pensininkas daugiau nuvaziuoja.
Apie pikelius kazkaip ir neisgirdau atsakymo kaip 1.03mpix matrica
filmuoja FULL HD formatu, tik pakliedejimus apie progressive scan'a
Siaip smagu kodeko rašinėlius skaityt, vis diena linksmesnė.