Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-11 20:01:00
On 2014.11.11 17:54, Dainiushas wrote:

> už 1000EU skurdoku įkainiu gaunasi 50-60 darbo valandų. Toliau
> skaičiuot? :)

visu pirma 500 Lt dienai net europos mastais nera skurdus DARBININKO
ikainis, taip kad nepisk proto.
antra, tu tikrai manai, kad gamykloj tuos korpusus po viena drozia
diedukas su kaltu ir lobziku?
kiek kainuoja 100kg faneros pats susiskaiciuosi ar irgi reiks padet?
kadanors surasiu projekta, kuri buvau kazka pastudijaves diyaudio
forume. ten labai issamiai buvo viskas sudeta su kainom, proceso eiga
fotkem, video, matavimais ir t.t. uz tu spinteliu kaina iseina visas
autobusas geresniu visais atzvilgiais koloneliu. tai nepadaro situ
BLOGOMIS, kaip kad tu cia eilini kart uzkompleksaves del nepritarimo
belcanto spinteliu tiesom ir tobulybej. tai ju KAINA padaro neadekvacia
ir absurdiska. nes jomis pabaigi beveik visas audio temas. toks kaip
baigiamasis zodis visada buna koki eili b su p lyginant is tavo puses -
nueik i belcanto spinteliu paklausyt... lyg tai kazka reikstu.

> na, nėra tai nėra....

yra tai yra.