Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-04 11:39:46
daug diskutuoja tie, kurie mazai supranta.
cia nera ka diskutuot. dvi juostos daromos nes pigiau. daugiau jokiu
privalumu nera.
dvijuosteje aukstus ir vidutinius irgi groja du garsiakalbiai.
ir visiems garsiakalbiams tenka per platus dazniu diapazonas, nei vienas
negroja gerai, lyginant su trijuoste, kur sudurimu vienu daugiau,
bet jie uztai optimaliose dazniu vietose - maziausiai jautriose ausiai
vietose.
tai kas darosi su signalo faze pasyviuose filtruose yra praktiskai
tragedija, lyginant su tuo, ka leidzia pasiekti pats paprasciausias
linkwitz elektroninis filtras. taip kad ne sudurimu skaiciuje esme, o
tame, kaip jie padaryti.
aisku tai nereiskia, kad visos trijuostes teisingai padarytos. s90 irgi
trijuoste, bet tragedija. as apie pati pricipa kalbu.
na ir darant filtra elektronini signalo kelyje o ne priestvanini
kilogramini galios grandineje yra DESIMTYS DIDZIULU privalumu ir nei
vieno trukumo, isskyrus biski didesni poreiki ziniom ir ismanymui
technikoje, nei kainu analize zurnaluose.
kaip pvz isivaizduoji pasyvu final high pass filtra zemadazniui? ypac
fazoinvertorinej dezej. o jis LABAI svarbus. didzioji dalis 'egzpertu'
net negirdeje apie toki, nekalbant apie supratima kam to reikia. nu arba
parametrini filtra kazkokiam konkreciam garsiuskui...
krc, diskutuokit kas netingit, man tai 'jau praeitas etapas',
'atsirinkau grudus nuo pelu' :DDDDD