Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-14 17:09:16
groja ne fazikas, groja garsiakalbis. vented tipo deze zemiau suderinto
faziko daznio yra visiskai NEDEMFERIUOTA. todel garsiakalbis dirba
tokiom paciom salygom kaip free air. t.y. maskatuojasi laisvai ir
smarkiai. tai reiskia, kad dazniuose zemiau rezonanso vented tipo dezej
bus garsiakalbiui kaput, jei panaudosi integratoriu ant idejimo. ji
galima naudoti tik su uzdara deze.
praktiskai del to yra butinas subsonic high pass filtras stiprintuve, ji
naudojant su vented tipo deze. su uzdara deze jis absoliuciai neaktualus.