Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: locked
Data: 2014-11-01 00:09:24
nu bet matai, ne kas kitas, o elektronscikai juos ir projektuoja. o gudresni
elektronscikai laisvu nuo darbo metu lameriams priburia ivairiu ezoteriniu
burtu (ko nori - ta duoda), stengdamiesi apsimest neesantys elektronscikai,
bo anie ten uzsicikline. idant gautu pripazinima "saviakas" tarp save taip
vadinanciu audiofilu, kuriu _tikru_ praktiskai nera, 99% is ju - diletantai
ir/ar snobai. dar idomiau - didele dalis ju patys to net nesupranta, kai tuo
tarpu tikras snobas bent jau supranta, kad yra snobas. vienzo panasiai kaip
tam tikru ligu atvejais, kur pats sau atrodai sveikas ir net minties nekils
eiti pas gydytoja. ir gali buti, kad tai stipriau uz religija. idealus
saldainis minetiems apsukresniems elektronscikams kurie nekaltais burtais
dar ir lisnu kapeiku pasidaro, nu vat ir visi patenkinti, grazi sustyguota
mitybos grandine. ne vienas atvejis kai paaiskeja, kad uz kazkokiu skirtingu
tikejimu stovyklu stovi tas pats zmogus/zmones, nes esme yra numelzt abi
rinkos dalis